´Buu

hej alla söta människor idag har jag vart på mellandags rean och jag hittade mycket kläder som inte var på rean men vad ska man göra.Men jag hittade ett par skit snygga jeans som var på rean, sen hittade jag två t-shirtar på JC men som inte var på rean menmen.Efter det åkte jag till albin och vi har haft snöbollskrig,spelat en massa spel.När vi spelade Vem vill bli MILJÖNÄR så skrattade hans pappa och jag sönder oss själva och albin fattade inget och det var ju också lite kul haha =).Hans pappa hade lagat till en jätte god kalkon middag så man blev rätt så mätt efteråt och nu sitter vi vid datorn och gör inte så mycket.Hoppas alla haft en bra dag och jul. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0