tjatja

Hej på er alla godingar.Idag har varit en väldigt slapp dag för i skolan så har man bara kollat på film och inte vilka som helst utan Troja och Baksmällan.Man har ju sett dom innan men dom är ju ände väldigt bra.Det är så roligt med för en person säger till mig hela tiden att en person och jag ser väldigt söta ut och att vi ser så kära ut i varandra och ja det är kanske sant för jag har aldrig slutat tycka om den här personen och jag hoppas att hon har fattat det.=) Idag har jag dansat Thriller igen för det var avslutning på kulturskolan och det gick bra och det var roligt men jag störde mig på en sak att vi egentligen skulle dansat flera stycken men sen när jag pratade med dom så sa dom:
- Nä men jag vill dansa om det är lite fler.
- Nä men jag ska till farmor.
- Nä men vi kan inte och vi har ingen anledning att säga varför.

Ja men sånt är livet puss och kram på er alla <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hoppas för din egen skull att det är matilda är det hon som bet dig i tungan när ni kysstes första gången måste de förbjudas, punkt slut!

2009-12-18 @ 20:08:23
Postat av: Viktor

eeh nej det är verkligen inte Mathilda och det var inte hon som bet mig.

2009-12-21 @ 19:43:44
URL: http://sandbergv.blogg.se/
Postat av: Anonym

är du säker på att det int är ellinor stjerna aller vad det är hon heter? :P

2009-12-30 @ 15:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0