Hungrig

Hej allihopa idag har jag sjungit i en vårshow, om ni inte tror mig kom till Lessebos kyrka kl halv 19 ikväll. Jo men det gick rätt bra faktiskt men det var så varmt att man svettades och dog =).Nu sitter jag på Kulturskolan och väntar på Ellie så vi kan äta och göra nått kul.Annars har jag inte gjort något speciellt jo haft utvecklingssamtal som gick utmärkt eller nått sånt.
Igår var jag,ellie,agnes och albin i den stora staden Växjö.Vi skulle köpa presenter och jag skulle köpa en skjorta som jag ska ha till en uppvisning den 28 april som ni gärna får komma till =).(fast jag skulle egentligen ha en kostym)
 Så ska man egentligen se ut.

Vad det är jobbigt när det händer mycket som tex fester och annat roligt men jobbigt. Aja nu ska jag flumma mig lite som man gör lite hela tiden annars. 

Aja ha det götttttt allihopa =)



en hatt med hehe (flummmm)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0