19 days left

Nu blir dagarna till jul mindre och mindre. Nu är det bara 19 dagar kvar till Julafton. Hur jobbigt känns inte det. Idag har jag firat min kusin, Ronja, som har fyllt 8 år förra helgen men kunde inte då så det fick bli idag. Det var kul och gott, vet inte hur mycket jag åt men det fanns iallafall mjukpeppakaka, ballerina, kaddemummalängd, pepparkakor, marängswiss och ja mycket mer, kommer inte ihåg allt. Jag har även ätit på Mcdonald idag med för när Daniel skulle lämna henne så tänkte vi att då äter vi på Mcdonalds. Skulle ha pluggat på mitt matteprov i helgen men har inte haft tid till det. Innan kalaset så bowlade vi och det var jätte kul, jag kom 3:a, de som kom 1 och 2 har spelat typ hur länge som helst så när vi andra hade 300 hade dom 660... KUL, då känner man sig jätte duktig asså.
ÄR DET BARA JAG SOM ÄR J*VLIGT VARM

Igår var jag i stan och köpte coca cola på JULA, hehe jo men jag gjorde mycket igår. Jag kollade på filmen "Kommisare Späck", den var inte alls rolig. Trodde att jag skulle få skratta jätte mycket men det enda jag skrattade åt var när dom sa
- Finns det nått du inte kan, säger Späck.
- Jag kan inte torka mig i röven med lösnaglar, säger konstapel Snusk.

Hur kul är inte det =)
Igår färgade jag min systers utväxt, det blev jätte bra och jag tyckte det var jätte kul, även jag färgade håret. Vilken färg får ni se imon... Mohaha

http://dinisabelle.blogg.se/images/2009/dsc_0003_28787654.jpg

Den här bilden har jag lånat, ej det jag har gjort.

http://i67.photobucket.com/albums/h320/dragonsnail/091116.jpg

Vilken hårfärg har jag färgat mig och vilken hårfärg tycker ni läsare att jag ska färga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0