Peter

Hehehe igår vid typ halv 12 på natten kom Albin, Agnes och Timpan med min present. hehe först fick jag en skruv och jag blev bara eeh ok och sen fick jag en annan och det var ett stålrör och jag blev ännu mer " vad fan kan detta va för nått", sen kom det ett sjukt stort paket. Ja jag vet inte alls vad jag tänkte då, jo typ ett lik såg det ut som. Men sen när jag tog bort pappret då såg jag ju vad det var. DET VAR PETER...



Vi tyckte så synd om han så jag tog av mig min svarta cardigan och satte på honom den =)











Är han inte finnn =)

Tack så mycket för Peter, Agnes, Albin, Timpa och Sanna =) Jag använda honom ofta =)

Så för första gången gör jag ett Dagens Outfit på Peter =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0