Melodifestivalen

Ja det var ju kul att Anna vann men jag tykte faktiskt att Keep on walking skulle vinna för jag tror att den skulle nog komma längre än vad Anna skulle göra.Men det var kul att det var så många som var så bra men vissa lät förjävligt som tex KOM, man blev chockad och att den hade kommit vidare till final.

Anna Bergendahl - This Is My Life (vann om inte någon visste)


Och låten är bra Hampus :p

Salem Al Fakir - Keep On Walking ( kom tvåa)




Den är också mycket bra

Eric Saade - Manboy


Den var ok

Ja orkar inte lägga upp fler nu men ja.Idag har jag städat mitt rum och ändrat om lite och det blev bra och det trodde jag inte.Igår var jag på IKEA men jag hittade inget.HA det BRA hej då =)

Kommentarer
Postat av: johanna

sv; vsg;)

fakke ägde :) kom var ju svängig. :D

2010-03-15 @ 18:56:02
URL: http://nordmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0