Tacos

hej allihopa. Nu är jag hos min moster, min moster man och min kusin och vi har ätit tacos, det var jätte gott.Sen fikade vi på chokladbröd, russinkaka och vetelängd.Vi har spelat wii och jag har nog aldrig haft så kul, att kolla på min pappa försöka sidhoppning och ska försöka styla och det går åt helvete för han. hehe. Egentligen skulle jag till stan men agnes och dom kunde ju inte svara på sina telefoner så man var i stan 5 minuter kanske, för jag skulle byta storlek på en tröja som var för liten.
Min kropp är helt död för igår på dansen uppvärmde vi ordentligt och då får man jävligt ont i kroppen och ännu mer när vi inte har gjort det på länge.Aja ska försöka slå min morbro på tennis för han tror han kommer att vinna ( kanske) Ha det bra =)


Min moster Sandra och min kusin Alma =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0