Not the HOSPITAL

Usch tycker så synd om min syster som får ligga på sjukhus, det är asså det värsta som finns. Är hos henne nu och bara den stunden jag har vart här är inte roligt asså. Det är därför jag inte har kunnat blogga på typ 2 dagar. Men här kommer iallafall ett inlägg. Höstlovet har vart både roligt och tråkigt. Jag har vart på min praktik dom två första dagarna och det var jätte kul och så oleo på fredagen. Jag tycker oleo för 16 var lite överskattat. Resten av dagarna kommer jag typ inte ihåg men det känns som att jag har glömt nått som var skitkul, aja kommer väll på det senare. Men det tråkiga är ju att se min syster på sjukhuset. Längtar efeter att se min klass, känns så tomt när man är ifrån dom, hur ska det bli sen då =( Just förtillfället gör jag inte något speciellt mer än att hålla min syster sällskap. Imon börjar skolan och jag längtar men ändå inte. Vill att höstlovet skulle vara minst 2 dagar till. Erkänn att vädret är jätte jobbigt, man vet inte vad man ska klä på sig för ena stunden är det jätte kallt sen är det jätte varmt. Men det fina med hösten är ju färgerna =)









Snart kommer ju den tråkiga VINTERN







Älskar verkligen den här bilden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0