Telefon

Sitter i telefon och pratar med Albin och Agnes, dom är jätte flummiga. Ska äta scones snart. Kommer bli gott, men tyvärr är jag inte så hungrig men man får väl äta em iallafall. Jag gillar scones jätte mycket. Imon ska jag och hjälpa Lotta med dom små ungarna på Kvarndammskolan, det kommer inte bli lika kul eller jag vet inte, har ju bara vart med henne i Skruv och då var det inte jätte kul men man kände sig lite som en kändis för alla bara woow vad heter du och vad kommer du ifrån =) Ne nu slutade vi att prata. Och nu har jag inget att prata om mer så bye =D






(Bild scones)                (orkar inte leta upp en bild på< scones)

Ser goda ut =)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0