Nu är det fredagsmys

Nu är det fredagsmys hoppas inte föräldrarna stör =) Den här veckan har vart en bra vecka. Tisdagen var det en föreställning och den var jätte bra. Det tråkiga är att vi ska skriva en recension på den och på engelska, hur jobbigt är inte det. Onsdagen klippte jag mig, hoppas ni har märkt det. Satt typ tre timmar men det var det värt. Jag blev rätt så nöjd med det, men det blev inte riktigt så som jag ville ha det. Kashma hade bakat en jätte god tårta, så tack för det och samtidigt kollade vi på en film, visst den var jätte dålig men Kashma och jag gjorde den rolig =). Det tråkiga är att jag har fått reda på att jag har fel på ryggen, höften, bäckenet och så var det något mer som jag har glömt bort. KUL. Och så trodde jag att jag hade tappat min mobil och det hade jag men Kashma hittade den och tog den men hon gav den inte tillbaka, så jag mådde jätte dåligt =(. Igår dansade jag och det var roligt, vi gjorde mycket och man fick träningsvärk men det tycker jag är bra för då vet man att man har jobbat hårt. Idag har vart en helt ok dag. Vi kollade på en konsert som var ur tråkig men jag gjorde det bästa av det. Hehe
Det var lite om min vecka. Hoppas ni också har haft en lika bra vecka som jag har haft =)



Kommentarer
Postat av: nicki

Jaja, bara sno min reklam ;)

2010-10-22 @ 18:29:02
URL: http://enperson.webblogg.se/
Postat av: Melvinkajsa

Hi, nice site! Keep up the good work!

2011-06-13 @ 09:40:09
URL: http://melvinkajsa.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0