Irriterad

Jag pallar inte med Spotify. Den säger att jag är offline och att jag måste ladda ned den nyare versionen men jag gör ju det men änså så vill den inte funka. Skit i det nu. Jag och ett par kompisar skulle ju äta på Hong Kong och det var jätte gott men sen kollade vi på klockan och då var hon lite mycket så vi fick typ springa tillbaka till skolan. Men läraren brydde sig inte ändå (bra lärare man har va). Nu gör jag inget speciellt, kollar på TV och försöker läsa lite men jag kan inte koncentrera mig.


Känner mig lite som dom =)

Kommentarer
Postat av: Ylva

känner du dig som dem, för att du är extremt flintis, för att du har stora öron, eller bara för att du ser dum ut:)?

Men i vilket fall som, så är rätt okej ändå:D

2010-10-09 @ 14:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0