Praktik Frisör

Jag haft den roligaste dagen på länge. Idag var det praktik och som ni vet var jag på Am Hårdesign i Växjö och det var grymt kul. Jag har lärt mig så mycket på bara en dag, undra hur mycket jag har lärt mig på en vecka då!!! Jag har fått tvätta handukar, jag har fått vika handukar, jag har fått städa med handukar, jag har fått torka handukar, dammsuga upp hår, baluppsättning, dricka varm choklad och ja en massa annat. Det låter jättetråkigt men det har vart jätte kul, tråkigt med handukarna men alla yrken har ju sin tråkiga sakgöra. Folket jag har fått arbeta med har vart jätte trevliga och väldigt hjälpsamma. Det var lite om vad jag har gjort idag. Hoppas att ni andra har haft en bra dag.






Erkänn fin baluppsättning. Känner mig lite stolt för dom trodde jag hade gjort lockarna med en locktång men ickesanicke det gjorde jag med en plattång. HIHI =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0