Tired but happy

Idag är dagen efter Ullaredshoppingen. Jag är trött men väldigt nöjd. Igår var det många besökare där och det var en lång kö väntan men det var det värt Jag hittade många fina saker men tillslut kom jag fram till dessa godingar:


En rödrutig skjorta - 99 kr


En brunkofta - 139 kr


En svart kofta - 99 kr


En baseboll kofta - 149 kr


En döskalle t-shirt - 69 kr


En salt lake t-shirt - 59 kr


Svarta hängslen - 69 kr


En brun scarf - 49 kr


Bobby´s hårspray och gelwax trodde jag men det var balsam - 40 kr tillsammans


2 effieltorns tavlor - 100 kr tillsammans


Turkosa gardiner - ingen aning om vad dom kostade
Snyggt med mina fötter med =)

Som sagt det var en lyckad resa. Jag hittade kalsonger och strumpor m.m men jag tyckte att det gör inget om jag inte lägger upp det med. Känns lite som att jag bara köpte en massa koftor. Men nu ska jag plugga matte. Synes

Kommentarer
Postat av: Albin

t-shirtarna var snygga iallafall =P

2010-10-10 @ 18:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0