JAG HATAR ATT VÄLJA

Usch ja om ni undrar varför jag inte har bloggat så är det därför att jag har haft 2 jobbiga veckor. Jag står mellan två skit jobbiga val och jag vet inte inte vad jag ska göra. Det är nog det värsta valet jag jag har varit med om. Vad jag än väljer så sviker jag någon och det är ju jätte kul, och vad jag än väljer så kommer en liten bit av mig dö. Men jag har pratat med en och det känns som man har en stor klump i halsen och en sten i hjärtat. Jag vill också bara storlipa, usch såhär var verkligen längesen man kände. Jag hoppas att det valet jag väljer inte är för att jag tycker mindre om det eller om det är nått annat utan jag gör det som är bäst, inte för mig tyvärr utan för vad som är bäst för dom.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0