Pisssa

HAhhaha jag vet att pizza stavas med 2 z. På lunchen tjockade jag mig med en pizza och det var hur gott som helst och vad passar som bäst till det COLA MMMMM Smarrigt. Det tråkiga var att sitta själv men så är livet. Som tröst köpte jag en svart keps på rean, 20 sränn bara, har letat efter en sån hur länge som helst. Det finns typ inga kepsar som är helt svarta, jag har hittat en massa svarta kepsar men då har det varit några detaljer eller nått annat i färg, men nu så :D Nu är jag på jobbet och ska fortsätta jobba till 18 och sen blir det dans :D


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, Cola, jag visste det ;) Snygg keps. Ofta är det de enklaste sakerna som är svårast att hitta. Ett perfekt, enkelt, vitt linne till exempel. Det kan kännas omöjligt!

2011-08-02 @ 22:22:19
URL: http://malinbs.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0