Abort

Ja jag kollar ju på Private Practice och där började dom prata om abort. Om det är ok eller inte. Asså jag vet inte vad jag tycker om det men i vissa fall är jag för men i andra fall är jag emot. Som om man har blivit våldtagen eller nått sånt hemskt och man blir gravid, då måste man ju få göra abort men om man är med en kille och har sex. Och vill man inte ha barn men man änvänder ändå inte kondom eller nått annat preventivmedel, ja då är det inte ok. Men lixom jag tycker ändå inte att det är ok, man dödar ju ett barn. Titta på den här bilden och säg vad ni tänker och tycker.
Vad tycker ni om abort?

http://linahammarstrom.blogg.se/images/2010/abort_79205888.jpg

http://www.charlatan.ca/drupal/sites/default/files/issues/2009/Issue27/abort2.jpg


Kommentarer
Postat av: Robert Fernandez

SV: Ja jag tycker också bilderna är riktigt nice!

Det du tog upp är skit svårt det där med abort!

Men måste nog hålla med dig! :)

2011-02-22 @ 20:39:11
URL: http://robertfernandez.blogg.se/
Postat av: Anna Larsson

Asså, om man vet att man inte kommer vara en bra förälder, eller att man inte kommer kunna ge barnet en bra uppväxt så tycker jag att man självklart ska få göra abort, eller föda ungen och ge bort den till någon familj som inte kan få barn.

Att kalla abort för 'mord' tycker jag är att ta i.

Om man vet att både ungen och du som förälder inte kommer leva så som man 'borde' så tycker jag att det är upp till mamman och pappan.

:)

Jag saknar dig med Viktor<3

2011-02-22 @ 21:07:02
URL: http://annaochkent.bloggplatsen.se
Postat av: hannah & vendela

asså fy fan vad synd om barnet eller vad det nu a på bilden ??

asså om man vet att man inte kommer vara en bra förälder,eller att man inte kommer ge barnet en bra uppväxt



asså fy fan vad äckligt !!

stakans barnet eller vad det nu va på bilden ??

asså om man vet att man inte kommer vara en bra föräler,eller ge en bra uppväxt så ska man ju knulla med kondom.......

hoppas det inte hender så mycket .....):



2012-03-17 @ 22:44:54
URL: http://bpoonysar.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja, hur kan man göra abort?! Hemskt!

2012-08-02 @ 10:45:10
Postat av: inget namn

asså varför gör ni så? pm ni. vill. ha sex utan att tjejen blir gravid, andvänd skydd! tänk på barnet på bilden så synd om det! ni kan istället låta någon annan få det än att göra så! jätte synd om barnet! gör inte så nästa gång. andvänd istället kondom!

2012-08-18 @ 02:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0