Att äta en extra tårtbit och inte gå till gymmet, ni vet vad jag menar.

Wow, hela datorn har vartit helt sjuk. Jag har jätte hög internettkoppling men det gick inte att komma in på internet för då hade jag ingen signal, MEN DET HADE JAG JU. Jag hatar verkligen teknik, det finns inget värre än när man ska göra nått viktigt och så ska det bara krabba. Men aja nu pallar jag inte med det å skriva om det =( Men idag när jag kom till praktiken sa dom att jag skulle få en överaskning, och det vara att jag skulle gå på nån mässa eller nått på Linnéuniversitet och styla dom. Hur kul är inte det. Det gjorde min dag. Jag längtar så mycket till det nu. Hahah efter typ en timme så tog jag fram en docka och började styla, å så kom chefen och var jätte glad för att jag tränade på styling. Då känns det bra inombords, att man gör en själv glad men också en annan. Tyvärr glömde jag ta bild på stylingen, hur dum får man va ha. Men ska se om det finns kvar på Måndag, då kan jag ta kort. Jo jag måste säga detta med. Vi har ju en liten tävling på gång och det är att man ska göra en hel makeover. Det var en som kom med hår ner till armbågen och ni skulle sett slutresultatet. Hon klippte så det var kort på sidona och sen var det längre på huvudet. Men iallafall hon blev skit snygg och as cool. Det är jätte kul att se hur mycket man kan förändras bara genom att klippa sig lite annorlunda och färga.

Det är ju fredag idag och ni vet ju vad det är då som händer, jo man får träffa sina goa vänner på dansen =) Gud vad roligt det är kan jag säga. Och usch jag hade typ en egen lektion idag och då gjorde jag hip hop, nu får ni uräkta men jag kommer inte ihåg hur det stavas hahah. Men kul var det iallafall!=)

http://www.funkyfuture.net/serier/00-teknik.gif

Hahaha tycker den här bilden är hur skön som helst hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0