OLD SONGS NEVER DIE

Ja nu är hela rummet städat och gaderoben är rensad och iordning. Jag hittade en massa kläder som jag använt typ en gång och sen slängt in i gaderoben eller aldrig använt för att jag inte har tyckt om det, men aja nu har jag lagt det i en påse som jag ska ta med mig till kulturskolan och se om det är till nån användning. Men under tiden jag städade så lyssnade jag på en massa gamla låtar som Cher och ja Sextiomedley med Barbados, hahaha kom på att jag och ett par kompisar dansade till den när jag var liten, haahah skit kul. Jo just det, jag hittade mina gamla dansbyxor.
HUR KUL VAR INTE DET PÅ!!!
Men ja och nu sitter man här i sängen och gosar med min fiiina katt.

http://www.lasvegasadvisor.com/userfiles/image/cher.jpg

Lyssnade också på den här. Love it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0