OM MIG

Testet är taget från Stinas blogg :)

Namn: Viktor Sandberg

Piercingar: Ett i vänstra örat

Tatueringar: Inga men fundera på att göra en =)

Längd: Vet inte riktigt men kanske 185

Skostorlek: 43-45

Hårfärg: Mörkt brunt

Fräknar: Inga

Motto: Lev dagen som det inte finns nån morgondag.

 

Kär? Ja eller jag vet inte

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, Los Angelse =)

Tycker du att du är attraktiv? Man får väll hoppas :D

Dricker du? Ja

Röker du?

Vilket schampo använder du? Redkens Schampo

Vilken parfym använder du? David Beckham Signature

Vad är du rädd för? Döden

Gillar du att tvätta? Vem gör det???

Gillar du berg- och dalbanor? Ja för fan =)

 

Senaste…

 

Filmen du hyrde? Don´t mess with nånting

Filmen du köpte? Vet faktiskt inte...

Låten du hörde:  Pink - Dear Mr. President

Låten du laddade ner? Vet faktiskt inte

Personen du ringde? Mamma

Personen som ringde dig? Agnes Moquist

TV-program du såg? Scrubs

Person du tänkte på? En jag mötte i Torsås

 

 

Favorit…

 

Låt: Pink - Dear Mr. President

Sak att göra: Fixa hår och kläder

Sport: -

Dryck: Cola och ja

Kläder: En grå långarmad oversize tröja

Film: Titanic

Bil: Ferrari

Serie: The Legend Of The Seeker


Har du någonsin…

 

Gråtit över en flicka? Ja när jag var yngre

Ljugit för någon? Ja

Varit i slagsmål? Ja

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL? Eeh ja

 

Antal…

 

Gånger du varit kär? Ja flera gånger =)

Gånger ditt hjärta brustit? 2 gånger

Hjärtan brustet på grund av dig? Vet inte men nån kanske.

Tjejer du kysst? Hahaha vem räknar

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Ett par

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Flera

 

Senaste…

Boken du läste? Läser inga böcker men senaste var "Pojken som kallades det".

Personen du fick e-mail av?  Men gud pallar

Personen du fick brev av? Kommer inte ihåg

Personen du fick sms av? Emilia Runslätt

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Nyss

Saken du köpte? En jeansskjorta

 

Vad har du gjort idag? Sett på en massa Private Practice avsnitt och städat

Brukar du svära mycket? Inte för mycket hoppas jag

När stiger du upp på morgonen? 05.45 vardagar, 10.00 vardagar.

Vad har du på dig? Kallsonger

Vad ska du göra ikväll? Vet inte men kolla på Private Practice

Vad är du allergisk mot? Inget hoppas jag

Var har du ont? Ingenstans

Använder du hårspray? Eeh ja ofta, vem gör inte det =)

Kan du stå på händer? Tyvärr nej, suger på det =(


Håkan Hellström eller The Ark? Ingen av dem

Salt eller socker? socker

Gillar du ketchup? Inte speciellt

Är du glad nu? Vet inte

Var du glad igår? Ja =)

Vad dansar du till? Musik och ja... HAhahah

Stockholm är…? min nästa bostadsort, om det heter så.

Göteborg är… ? fiint

Kan du sjunga? Ja, ne men det vet inte jag.

Spaghetti eller makaroner? Inget sånt äckligt

Land du vill besöka? USA och Frankrike


Kommentarer
Postat av: johanna

Tackartackar

Haha jo, det tycker i alla fall jag.

2011-02-20 @ 19:43:53
URL: http://nordmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0