SKITDATA!!!!!!!!!!!!!!!

Asså hur dålig kan en data vara egentligen??? Jag skulle sätta in min gamla mobil till datan och tror du det funkade eller. Datan visar bara, ja INGET!!!! Aja då får ni bilderna imon, jag pallar verkligen inte med teknik som inte vill hjälpa mig.

Tänkte säga att jag nu har köpt den gröna munkjackan =) Fan det var jätte mycket rea på H&M. Jag hittade hur mycket som helst, folk bara tittade på en. Jag tror dom tänkte, fan han måste vara shopoholic!!! Hahahah ja jag är nog det. Synd bara tt man inte har en massa pengar till det =)

http://shopalicious.blogg.se/images/2009/shopaholic-a4_44640758.jpg

Haha det skulle bara vara jag där istället för henne =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0