Agnes här igen

Viktor har i princip inte uppdaterat alls idag, helt oacceptabelt. Och han undrar varför hans statistik går neråt!? Iaf så bloggar jag nu åt honom igen för att inte alla hans läsare ska sticka och tänka "Fan, vilken seg kille, han uppdaterar inte, och när han väl gör det är det om modevisningar!", det vore ju himla dumt. Men asså, lite bra att Viktor har en modeblogg. Just det faktum att han är kille och friserar och håller på gör ju folk intresserade redan där! Perfect!
I alla fall så har jag haft världens tråkigaste dag, har inte gjort någonting. Stört! Också kunde jag ju inte vara med Albin och Viktor heller för att jag ska in tidigt till stan imon eftersom att jag fyller år på onsdag. Min mams och paps tänkte köpa presenter till mig när jag står jämte, känns bra! Men såatte... Eftersom att jag ändå är uttråkad kan jag ju skriva lite, hjälpa Viktor och sådär (vi kan snart börja kalla bloggen för vår istället för hans) fast jag inte har något vettigt alls att skriva, men det kanske ni märker ni söta modeintresserade gosingar :)

La egentligen bara upp den bilden för att sörja mitt röda läppstift som har försvunnit...


L8R DUDES! ♥


Kommentarer
Postat av: Till agnes

Tack agnes. du är en ängel =)

2011-01-29 @ 00:11:20
URL: http://sandbergv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0