Hårdesign

På Hårdesign fick jag göra jätte mycket och jag har lärt mig så mycket idag. Dagen började med att det kom en stor leverans med en massa produkter. Så dom satte vi upp och in i skåp och sånt. det var faktiskt lite kul för jag har nog inte sett så  mycket av bara några produkter som t.ex hårspray eller nått. Och sen lärde en kollega hur jag skulle boka och ta telefonen för jag hade glömt det sen sist jag var där, så nu kan jag det, det är ju bra att kunna. Och idag hade vi många kunder inbokade så idag hände det lite saker och det är ju kul. Sen när jag gick iväg och dansade på norrethul så hade dom lunchmöte om mig och ja andra saker. Sen när jag kom tillbaka sa hon att jag hade gjort jätte snygga håruppsättningar så jag skulle få en liten utmaning. Jag skulle göra en håruppsättning på 30 minuter, hallå det är ju jätte lite med tid men jag klarade det faktiskt. Visst jag kom inte riktigt på vad jag skulle göra men då sa en kollega till mig att jag kunde göra lops, hon visade hur man gjorde och det var snällt av henne. Men jag trodde att hon inte alls skulle tycka det var fint, men det gjorde hon. Hon skulle kolla på det sen och "kritisera", ne men säga vad jag skulle göra bättre och så. Men hon tyckte det var jätte snyggt för en som inte alls har gått på nån skola än. Men det var så pass fint gjort att jag skulle få hjälpa henne när hon skulle ha sin brud eller bal uppsättning, och det var stort för mig så jag är överväldad. Tack Linda. Just det, idag fick vi våra arbetströjor. Hahah dom var ju haha fiina, haha.



















Vad tycker ni??

Ja men så har min dag varit. Hur har er dag varit?



Kommentarer
Postat av: amanda wikner även känd som wishner

aha fast jag hade av en annan orsak en vad du kan ha =D

Tack ´=)

2011-01-14 @ 22:31:24
URL: http://hertismandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0