I´m home

Jaa nu är jag hemme. Är skönt att vara hemma för jag har sjukt ont i mina hälar. Tror jag DÖR. Det känns som nån trycker upp en nål i hälen.  Har ni känt det nån gång? Men nu ligger jag i sängen iallafall. I love my bed. Usch jag tyckte det var hemskt att lämna min klass idag. Känns som jag gör alla besvikna eller nått. Men jag hoppas dom har det bra utan mig. Men livet måste ju fortsätta. Idag var en dag då vi fick städa allt typ på Hårdesign. Det är ju inte jätte kul att städa precis, det finns ju roligare saker. Ska se om nån vill lära mig att ta telefonen, visst jag vet ju hur men jag inte så säker när man ska boka in kunden och sånt. Det skulle va kul att lära sig. Vill även lära mig lite håruppsättningar eller hur man kan styla hår. Ne nu ska jag ringa ett telefonsamtal, kolla på Chuck och byta kläder på Peter.

http://www.actipatch.se/media/-400000/pictures/Heel-Pain-ProductNYHED.jpg

Tog lite bilder idag, kommer senare =)


Kommentarer
Postat av: Linn-Lay リネンはレイアウト

åhh tack snälla du :)

2011-01-10 @ 20:08:49
URL: http://linn-lay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0