Inte mycket

Hej idag blir det inte så mycket bloggande heller. Har en hel kurs att bli färdig med. Tror att det kommer ta lång tid. Måste även prata med mina nya mentorer och min praktikmentor, för att se hur det kommer gå till väga nästa vecka. Jag har jätte dåligt samvete för att ha lämnat MP10A, hade velat gå hela året ut om jag bara hade kunnat. Men ni kommer alltid finnas i mitt minne och mitt hjärta.

Har haft ett långt samtal med Ylva, det behövdes tror jag. Har inte pratat med henne på jätte länge. Det kändes bra att prata med henne. Ska fråga henne om vi kan göra nått till helgen eller nån dag =)
 

 

Här skulle ha vart en bild på Ylva men hon ville inte det, då får man lyda =)


Kommentarer
Postat av: Y

hahah tummen upp!

2011-01-03 @ 16:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0