Förslappad

Ja ibland kan jag verkligen vara förslappad, särskilt nu under sommaren. Eller så slapp är jag inte, jobbar en hel del. Men nu i helgen har det varit marknad, karneval och öltält. Så jag har haft fullt upp med att gå på det och kolla på karnevals tåget och festa inne på öltältet. Det har varit en helt grym helg. Har träffat en massa goa nära och kära. Hur kan man leva utan goa människor i sin omgivning. Mycket skratt, ståhoj, dansande och sjungande inne på öltältet :D Jag har faktiskit inte tagit så många bilder men jag ska se om jag kan få tag på några för en polare jobbade som fotograf, så jag kan ju kolla med henne om det är ok att låna ett par bilder. Jag filamde iförsig karnevals tåget så jag kan se om jag får upp det :D Puss å kram på er <3



























Jag hittade ett par bilder men ska se om jag hitta några fler.

Vill också tacka för en grym helg :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0