It´s the first June

Ja idag är det den första dagen på juni månad. Jag har haft en underbar börja på den här veckan. I Måndags vr det ju morsdag så jag hoppas att ni firade era mammor. Om jaag ska vara ärlig så hade jag inte köpt nått till min mamma men jag ska köpa nått som hon får till helgen eller nått :D Igår fick jg träffa min klass som ni vet. Ska beskriva med ett ord LAM, mer säger jag inte om det. Efter att jag träffade klssen så tränade jag på Linnéas uppsättning och det gick hur bra som helst :D Och efter det blekt jag Malin. Jag vet inte vad som hände den dagen men allt gick jätte bra. Jag spräckte inte tidsschemat så jag blev skit glad. Resultatet blev hur bra som helst. Å hon blev jätte nöjd :D

http://diabetesochtraning.blogg.se/images/2010/glad_79103322.jpg
Så jag är jätte nöjd med mina prestationer, nu vill jag bara bli ännu snabbare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0