Har Aldrig Haft Så Kul

Hej på er :D Idag var det fotografering för nöjesnytt på Växjö Slott. Jag måste säga att jag har aldrig har haft så Kul. Jag kunde knappt bärga mig, jag fick gå undan lite bara för att lee, kände mig knäpp :D Men jag är jätte tacksamm för att Linda och alla andra ville ha med mig på detta. Tack Linda och nöjesnytt :D Bilderna vi tog kommer komma upp senare, vid månadsskiftet. Jag kommer att säga till när dom kommer komma upp och lite sånt. Kom på nu att kläderna vi fick från de olika butikerna, va fan vad det. Det kändes som att dom tog det dom hade mest av så att dom kunde få det sållt eller nått. Vissa kläder kunde man klökas på, ja och då ska vi inte prata om KJ stores kläder. Visst dom gjordes bra på bild men i verkligheten ja... Men ja nu ska jag inte prata mer om det utan ja Tack vill jag bara säga =)

http://www.brandrisk.se/pics/referenser/vaxjo_3.png

Måste säga att det var skit fint inne på Växjö Slott =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0