It´s a Hallelujah Moment

Hahaha vet inte om jag har stavat fel till another i rubriken hahah men iallafall. Idag fick jag min mobil tillbaka, HALLELUJAH. Jag tappade mobilen på bussen igår och jag var helt förkrossad, jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Agnes hade ringt mig hem men jag var inte hemma och hon var inte hemma så jag skulle ringa hennes mobil men jag kunde inte ens göra det för jag kunde inte hennes nummer. Då tänkte jag, fan vad man har blivit slapp asså. Jag hade skrivit upp en massa saker jag skulle komma ihåg men det kom jag ju inte ihåg. Usch, antingen måset jag ha en backup eller så får jag ta mig i kragen och börja använda hjärnan.

http://i.ytimg.com/vi/mlsd16UYYEo/0.jpg

Testa detta själv.

Hur många nummer i din kontaktlista på mobilen, kan du i huvudet?
Om du har skrivit nått i din kalender på mobilen, kommer du ihåg det utan mobilen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0