Jag ber verkligen om ursäkt

Den här veckan har verkligen varit en fartfull vecka. Har hänt en massa saker och tiden har bara runnit iväg. Men veckan har varit jätte rolig och jag ångrar inget =) Så förlåt för den dåliga uppdateringen.Men jag tänkte berätta lite vad som har hänt nu i veckan on ni vill veta. I Måndags hände det nog inget speciellt, tror jag. Inte i tisdags heller för den delen. Onsdagen var jag i skolan och jobbade röven av mig. Varför? Jo för att nästa vecka kommer jag inte vara i skolan för på onsdagen blir det jobb med tidningen

http://vaxjo.nojesnytt.se/Filer/Vaxjo/omslag/omslag-mars-2011.jpg


och på torsdagen kommer jag jobba som dramalärare i Lessebo. Tror det kommer bli jätte kul. I torsdags jobbade jag som danslärare åt Lotta. Det var jätte kul förrutom sista klassen för dom lyssnade inte ett skit på en förrens man blev förbannad. Men jag tog det inte personligt. I fredags, ja det var verkligen den bästa fredagen på länge hahahh. Jag fick klippa och slinga. Visst det visste jag ju men ändå. Det gick jätte bra men klippningen tog ju lite lång tid men va fan jag har ingen utbildning. En kollega hjälpte mig jätte mycket, eller jag typ alla hjälpte mig. Det var skit kul för jag lärde mig jätte mycket, som te.x. olika tekniker och sånt. Jag är väldigt tacksamm, jag finner inte ord för det.

http://tesseflickan.blogg.se/images/2010/img_7810_101319753.jpg



Igår kollade man på melodifestivalen och filmen The Tourist hos Albin. Det var kul. Idag har man spenderat dagen hos min syster som är på sjukhuset. KRYA PÅ DIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0