About the hole week

Ja den här veckan så har det varit väldigt mycket pluggande och mycket nationella skrivande. Det har inte alls varit jätte kul med alla nationella men men. Jag har fått reda på vissa betyg och ett betyg är jag inte alls nöjd med. Jag fattar inte varför hon har satt det, får tar å prata med henne om det. I Måndags var jag på praktiken och där fick jag lära mig en ny färg teknik och lite hur man ska applicera färgen. Det var jätte kul. Sen tisdag, onsdag och torsdag så var jag i skolan och skrev nationella. Det var inte alls kul. Idag har jag varit på praktiken och jobbat på en docka och en massa andra saker. På dockan så kollade jag lite hur jag har tänkt hur Linnéa ska ha sin uppsättning men vi får se vad hon tycker. Jag var på dansen också och där fick jag reda på mitt betyg och jag fick... MVGGGGGGGGG!!!!!!! Så jävla nice tycker jag :D

http://www.bilboteket.se/sv3Dans09b.jpg

http://sofiaevelina.se/wp-content/uploads/2011/05/Betyg.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0