I AM WAITING

Ja nu ligger man i sängen och väntar på att Big Brother ska börja. Fast Måndagar suget för då är programmet bara blää. Jag vet inte vilken dag jag gillar bäst men aja. Nu tänkte jag berätta lite om dagen. Inget speciellt så, jag har varit på salongen och där städade jag och så hjälpte jag Frida med att lägga i en toning på hennes kund och det gick bra förrutom att jag skitade ner hela min arm på jeans skjortna. Den tvättas nu och jag hoppas verkligen att det går bort annars blir jag GALEN. Eeh ja vad har jag mer gjort... Jo jag har dansat och det var väll skoj men jag är sjukt ledsen över att jag inte får åka till tylehus, USSSSCH FYFAAAAAN. Men den som sa att jag inte ska få följa med, den kommer jag skälla ut så att den inte vågar sitta mer. Jaa precis, AKTA ER!!!!!!



Jag ser ut som en brattt men det får ni stå ut med för mitt hår bara fuckade sig =(





Shit vilket dåligt ljus



Jag bara älskar den här bilden :D









Fan vad mycket packning jag har med mig!!!

Vilka fina bilder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0