Godmorgon

Nu har man vaknat, ätit frukost och lagt sig i sängen igen :D Hade lite svårt att somna inatt, vet inte varför men det bara var så. Tyckte det var lite kul. Innan jag gick och la mig så lyssnade jag på låten Du är allt - Sonja Alden. Och inatt drömde jag om filmen som låten var med i. Att det var jag som tog hand om dom. Vi hade jätte kul, men som i filmen så dog han som var lite större (kommer inte ihåg vad hans roll heter). Det var jätte hemskt! Men vi klarade oss igenom det:

Idag händer det nog inte så mycket. Ska plugga rätt mycket, så man har det gjort och inte skjuter upp det till sista minuten som jag nog är världsmästare på! Men nu ska jag hoppa in i duschen :D Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0