Jag säger bara YES!!!

Vaknade för någon timme sen och känner mig utvilad. Skulle kunna springa några varv runt huset haha :D Men ska göra mig iordning för ska snart gå över till Roksana, för att klippa henne. Det är så snällt att folk kommer fram till mig och frågar om jag kan klippa dom. Jag behöver verkligen träningen så jag blir ju jätte glad. Skulle klippa henne vid 12-tiden och jag sitter i sängen med morgonrock haha.

Igår gick Loreen och Dead by April direkt till finalen. Tyckte att det var rätt låtar som gick vidare men jag är inte helt glad. Tyckte inte om att den äldre gubben ( kommer inte ihåg vad han heter ) gick till andra chansen, det var jätte skumt. Hela han var ju jätte skum! Men visst alla ska få rösta på det bidrag dom vill så aja :D

Mitt favorit bidrag var ju Loreen! Skit bra låt och hon var ju skit snygg!






Kommentarer
Postat av: Kalle Hedin

Allt bra idag? :)

2012-02-05 @ 11:24:24
URL: http://kallehedin.blogg.se/
Postat av: Felicia

Tycker det var helt rätt personer som gick vidare till finalen!



Tror du menar snubben som sjöng jag reser mig igen?

kommer inte ihåg vad han heter, men han var ritkgit skum... läskig nästan...

2012-02-05 @ 13:09:18
URL: http://risingstaar.blogg.se/
Postat av: Felicia

Du har så rätt! Hon sjunger så sjkt bra också! :)



Ja så var det nog! Förlåt om jag uttrycker mig såhär, men jag fick en känsla av knarkare när jag såg hans gula tänder och sedan såg att han varken hade skor eller strumpor på sig.. han var läskig..

2012-02-05 @ 17:00:18
URL: http://risingstaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0