Nemo sine vitio est

En grå mogon man vaknade upp till. Men lite tända ljus gör morgonen bra. Har gjort mig iordning för ska ner till Albin och klippa och färga hans syster. Sen blir det väl lite jävelskap som alltid XD Men innan jag ska gå så tänkte mamma att vi skulle fika om en liten stund. Mysigt!

Sen ikväll åker man in till stan för att ha lite dans möte och lite mys hemma hos Lotta. Kommer bli mycket skratt och prat. Jag och Lotta kommer nog prata om Big Brother mest. Vi gör alltid det när det går :D

Jag nog göra iordning rummet lite. Ser lite stökigt ut. Ha det bra!



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror att denna säsong kommer bli rolig och väldigt mycket känslor eftersom att alla är så jäkla olika!



Kul att Hannah (den bitchiga) är med också för att hon går alla på nerverna och då händer det ju något.



Förra året så kom ju de flesta överens med varandra.



mina favoriter så här lång är nog "paret" marcel och petronella, för att dom är så sköna :D



Vad tycker du?

Kram

2012-02-21 @ 17:24:17
URL: http://annalarssons.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0