Put your as on the dancefloor

Har slutat skolan och befinner mig i Lessebo Kulturskola för lite dans. Kommer bli jätte kul, så man kan komma i form nu till sommaren :D Men har inte börjat än så tänkte uppdatera lite för er läsare. Det har varit en bra dag med många skratt och ja allt det haha. Så skönt att det bara är några timmar kvar till fredag. Visst jag har inget planerat men hoppas på att något tycker upp.

Idag kommer ju ett nytt avsnitt av Stylisterna så det ska man kolla på när man kommer hem. Kan säga att det är hur bra som helst. Alla har jätte sköna personligheter men det finns en som jag har fastnat för, Niko Järvikari. Han har en skit snygg stil och han verkar kunna väldigt mycket om mode, trender och stilar. Jag hoppas att han kommer vinna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0