Wow vad snällt not*

För någon dag i veckan fick jag reda på att jag och de på salongen skulle få gå på Melodifestivalen imorgon eller vad det var. Så jag har varit jätte längtad och nervös. Har tänkt på vad man ska ha på sig och allt. Men vad tror ni det första är man ser när man loggar in på facebook, att hon kände att en annan person skulle få min biljett för att hon inte har fått vara med på olika aktiveteter så att hon skulle få min biljett! Sen skrev hon att jag inte skulle bli för ledsen. Men hallå!!! så gör man ju inte! Jag har varit där i mer än ett år och verkligen gjort allt för dom och så blir man behandlad så, allvarligt! Men visst, jag är trött på att man blir behandlad som ett as varje gång man gör allt för en person (eller i detta fallet många). Men visst världen är kankse så, man får då anpassa sig för den värld man lever i! Och just nu lever jag i en dålig värld.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0