Var är sommaren, var är solen, var är glassen, var är jordgubbarna, var är grillfesterna???

Jaaa vad har jag gjort idag, hmmm. Inget! Har legat i min säng och spelat xbox typ. Inte jätte kul men tidsfördriv. Sen tittade jag ut genom fönstret och såg att det var jätte fint och soligt ute, så jag satte på mig shorts, smörjde in mig med olja, tog solglasögon på mig ocg gick ut. Ja på ena hållet var det jätte fint, sen vände jag mig om och såg kolsvarta moln, det blåste som PIP och jag trodde jag skulle börja skrika! Vad är detta för nått???
 
Var är sommaren, var är solen, var är glassen, var är jordgubbarna, var är grillfesterna???
 

Jag blir bara så himla besviken på detta! Så fort man jobbar är det dåligt väder och så fort man är ledig ja då är det ännu sämre!
 
 
 
 
 
 
Detta vill jag ha!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: LINDA&AMANDA

"helgens blogg" är nu avslutad! Checka om du blev vinnaren! :D

2012-07-15 @ 19:31:42
URL: http://liittlethings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0