I TOLD YOU SO

Man kan ju bara säga ”I Told You So”! Jag sa ju att Loreen skulle vinna hela skiten! Blev hur glad som helst för att hon vann! Vet inte hur många gånger jag röstade!!! Nu väntar man bara på att hon ska vinna andra skiten också :D

Dock blev jag väldigt ledsen också! Tyckte så jävla synd om Danny, att han kom 2:a andra året i rad. Han som hade satsat så mycket detta året. Men jag kan säga att hans bidrag var helt suveränt, på hög nivå! Han hade också kommit långt i Eurovision men tänk såhär. Du fick ju till det så jävla bra på finalen att man bara ville skrika GAAAAAAAAAAAH! Så jag hoppas du och Loreen kommer till Växjö och sjunger för mig! :D



Vinnarintervju Loreen



Gratttttis!!!!!!! Love you!

Men Danny du var också helt Amazing!







Amazing, amazing !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0