IF YOU WANNA KNOW

Igår gick det jätte bra med modeller och fotografering. Hur kul som helst var det :D Nästa vecka också så jag är taggad till tusen :D Tog själv några bilder men har inte hunnit lägga in dom på datan men så snabbt jag hinner med det så ska jag försöka få upp dom :D Frågade också så att dom kunde skicka själva bilderna så det är bara att vänta :D Solade även igår efter jobbet, hur skönt som helst, dock väldigt varmt där inne! Men men :D Man vill ju bli brun så :D

Nu i skolan har vi lyssnat på en seolog och det var väl helt ok. Hon kändes mer som en komiker än en sån med det yrket haha :D Men det var intressant haha lät ju också lite fel. Ni fattar vad jag försöker förmedla :D

Ikväll blir det kanske fest i Alvesta, får se hur det blir :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha lyssnar med på den låten just nu;)

2012-03-16 @ 13:35:54
URL: http://bymk.devote.se
Postat av: Diman Dilir

älskar låten! :)

2012-03-20 @ 11:23:41
URL: http://dimandilir.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0