Ingen vill veta vad du köpt din tröja

Ligger i sängen och slappar. Har hänt mycket denna veckan så man är rätt slut men är ändå lite rastlös, Hahah. Ligger och kollar på The Voice. Har inte följt det jätte mycket precis men det är tidsfördrivande. Idag har det varit väldigt flummigt, hungrig och trött. har haft betygsnack med Anne, flummat sönder på idrotten med Fanny. Vi skulle spela vollyboll, så Fanny och jag var på samma lag och det var inte det bästa. Hon skulle passa mig och sen skulle jag skjuta den över nätet. Men då var det en jävla plint ivägen så bollen hamnar på kanten och sen rakt i mitt ansikte. Hur kul som helst! Sen vet jag inte men har varit hungrig hela dagen, hur konstigt som helst?



Ikväll blir det inte att man är uppe länge. Ska jobba imorgon. Ska bli kul, har inte jobbat på rätt länge så man har ju saknat dom :D Men imorgon så :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0