Kondom/-godisregn

Denna veckan är det ju kärleksveckan på Kungsmad. Har inte hänt så mycket förrens idag! Det var kondom/-godisregn och ni kan ju tänka er hur taggad jag och alla var. Jag kan säga att jag SKULLE HA ALLT GODIS! Fick ihop typ 2 kilo godis och en jäkla massa kondomer! Helt sjukt!



Här var det när det precis skulle börja! Är ju taggad till tusen!



Såhär såg det ut efter :D Hur mycket som helst. Klassen var helt speedade när vi skulle ha lektion sen. Tina som är min lärare blev hur trött som helst på oss!Hahah :D Godiset ligger i skåpet och man vill ju bara ha det här och nu för är så sugen på godis så det är sjukt!! HAhah

Geléhallonen ser väldigt goda ut <33 haha


Kommentarer
Postat av: Kondomer

Var det några roliga kondomer du lyckades samla ihop? Är nyfiken på att veta vad som är "hett" på marknaden där ute eftersom jag själv säljer och delar ut kondomer hit och dit! (:

2012-03-16 @ 00:35:29
URL: http://www.kondomtorget.se/kondomer.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0