My head is blowing up

Idag har jag varit på Grand Samarkand och kollat lite. Hittade ett par as snygga skin converse, svarta på Scorett. Jag verkligen älskar dom! Annars hittade jag inte så mycket. Det var inte så mycket folk så det var jätte skönt att gå omkring där i lungn och ro. Sen efter fick jag jätte ont i huvudet =( Tog 2 alvedon men har ändå inte gått bort. Har även firat Elise min kusin som fyller 3 år idag. Grattis :D Jätte god tårta :D



Fiin va :D Kan lägga upp bilder på skorna sen =)


Kommentarer
Postat av: Alice

Vad roligt att du är med i min tävling, kom ihåg att följa mig på bloglovin och gilla min facebook sida!

2012-03-04 @ 16:44:41
URL: http://bbrallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0