THERE´S GONNA BE SOMETHING BETTER THAN THIS

Sitter hemma hos Albin och väntar på att han ska komma hem. Han är nämligen och handlar mat pga att hans föräldrar ska åka utomlands så då behöves det fyllas på med lite mat :D Men kommer nog snart :D

Veckan som kommer, kommer bli spännande och fartfylld. Imorgon ska jag dansa som vanligt, på tisdag ska jag på färgkurs på morgonen och sen ska jag ha en permanentmodell vid lunch tid :D Onsdag ska jag på modellutagning för Björn Axén, kommer bli skit kul :D Torsdag ska jag få en kurs av Björn Axén och sen blir det modevisning på kvällen! Fredag ska jag på middag och fest hos Elin, hur kul som helst :D Ska bli kul att träffa dom, var lite längesen. Sen vet jag inte haha men rätt mycket :D



Tror dom skulle till Egypten :D

Vet ni vad ni ska göra i veckan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0