Vad har hänt?

Ja vad har hänt idag? Idag har jag sovit och sovit i skolan. Har varit jätte tråkigt! Har rullat permanent i skolan och svarat på ett par frågor. Är dock inte färdig med det men ska göra den färdig i skolan denna veckan :D Efter skolan gick jag till salongen för att göra lite omstyling. Igår klippte jag mig så nu idag har jag färgat det. La en botten färg och sen blekte/avfärgade mina längder, så är nu mer åt det varma bruna hållet. Jätte snyggt var det, så blev jätte nöjd :D Får se vad klassen säger imorgon :DD




Nu ikväll blir det Top Model Sverige och sen Big Brother. Kommer vara sjukhus vecka på BB :D
 Så kommer bli jätte roligt :D


Kommentarer
Postat av: linus

sv; hehe jaaa älskar dom (A)

2012-03-13 @ 20:52:26
URL: http://hermanssonlinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0