We need some tan

Redovisning i skolan idag. Om olja på naturkunskapen. Det gick jätte bra men tycker verkligen inte om att ha föredrag och eller vad det heter framför en massa folk. Men visst det måste ju göras så man får ta sig i kragen och göra det ändå. Efter skolan gick jag och Hanna till Söder Sol för att få lite färg på kroppen. Hanna blev JÄTTE brun men inte jag =( Man får väl sola nästa vecka igen. Men det var jätte skönt, somnade direkt nör jag la mig :D Just nu ligger jag i sängen och kollar på Fuskbyggarna. Kan inte fatta vilka idioter som finns i världen som lurar så! Usch säger jag bara!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är visst helt röd nu!!!!!!:0

2012-03-07 @ 22:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0