A Sunny Day With Fisen

Idag har jag spenderat dagen i solen och hos Lovisa. Har haft det jätte mysigt! Vi har.. Ja vad har vi gjort :D Jo vi har solat självklart, spelat kubb( Och jaa jag förlorade 2 ggr av 2 matcher, PINSAMT;) Haha Jag vill ha en returmatch Lovisa! Vi har också bakat fransk chokladkaka och ätit jordgubbar :D Mumsigt! Har haft en helt underbar dag! Tack för att du finns hjärtat!!! <3



Fy fan vad gott! Ta mig tillbaka!




Såhär såg det ut på Lovisas sida :D



Och så här på min... =(



En ssmygtitt på föreställningen...


Kommentarer
Postat av: Neha

Mums på jordgubbarna och chokladkakan!

2012-05-24 @ 10:45:16
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0