Dance your as off!

Idag har vi på dansen äntligen fått kolla scenen och tränat där. Känns som man är hemma igen :D Det gick jätte bra. Nu vill man bara att alla lampor och scenbygget ska vara färdigt och att det bara är att dansa :D Kommer bli skitkul på föreställningen, jag hoppas ni kommer :D

Annars så har det inte hänt så mycket i skolan. Johanna fyller 17 år idag och det måste vi ju gratta :D Så GRATTIS! <3

Efter skolan gick jag och Lovisa på stan för att kolla runt lite och sen fikade vi, och en massa gossip haha needå det var mest om en annan sa hihi XD



Lovisa som går igång på fikat haha :D



Haha så ful haha



Söta! <3
Hahah såg nu att jag har typ samma min på båda bilderna haha XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0