"each day should be like this day"

Jag kan säga till er att idag har jag jävla njutit så himla mycket! Det har varit en fantastisk dag och väder. Det gör mig så GLAD och jag vet inte vad jag ska ta mig till! Men jag har tagit in all värme och sol så nu kommer jag klara mig. Om det skulle komma nått nehativt så kan det bara bli något bättre av det! :D

Iallafall så hade jag en jätte skön och lång morgon. Satt ute och gjorde lite pluggning och njöt. Hade en bra skoldag, kul att träffa alla i klassen :D

Efter skolan åkte jag till dansen. Ååh vi pratade ååh vi skrattade! Det gick hur bra som helst på träningen så nu är jag fit for fight again!



Det var min lektion. Njuta av cola och solen genom fönstret :D

"each day should be like this day"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0