Hot Smoking Hot

Äntligen så har jag internet igen. Kan inte beskriva med ord hur skönt det är. Och bara för att man inte har kunnat blogga så mycket så har man varit med om en massa roliga och spännande saker. Har varit med och gjort håret för ett reklamjobb, ett väskmärke som jag inte kommer ihåg var det heter men vi fick många bra bilder. Inte bara för reklamjobbet utan Nöjesnytt fick vi många bra bilder. Först hade vi en tanke om att vi skulle vara ute, vi hade packat in allt i bilen och sen när vi är framme i skogen, ja men självklart börjar det regnar. Det var synd, ingen plan B men vi slog våra kloka huvuden ihop och fick ihop det ändå.
Snyggt som PIP!!!



Här kommer bilder från reklamjobbet och Nöjesnytt, visa bilder kan jag inte lägga upp pga det får inte visas förrens de gör det :D















En bild på oss alla också :D

Det blev skit snygga bilder, jag är förälskad i första bilden! Är inte ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0