The Dentist

Har nu kommit hem från tandläkaren. Det var en undersökningen och jag hade så fina tänder så :D Inga hål där ne! Så det får vi väl fira med lite choklad hihi, busig man kan vara :D

Är hel ledig idag, inställda lektioner och det är ju helt awesoome! Så ska om en timme ta bussen till Lovisa och vi ska bara chilla, typ sola och bara njuta :D

Sen vid 17.30 ska jag dansa brallorna av mig. Ska verkligen ge järnet idag. Om en vecka är det ju liksom föreställning! OMG!!!! Men det ska gå bra :D



haha ser ut som jag har GIGANTISKA lår! Hihi XD



Väntrum är läskiga...


Kommentarer
Postat av: Ville Niskanen

Ahh cykla är så jääävla underbart! Och ja.. väntrum är vidriga!!

2012-05-23 @ 12:59:35
URL: http://www.finest.se/villeniskanen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0